Sunday, July 25, 2010

sepetang ahad

aku bersiap tok g mkan
arah tuju pertama adakah ke salafe
berjalan kaki..
ini membuktikan aku sgt rajin...;)
pergi ber3 tpi mcm g sorg
otw aku cb tok seperti biasa
tpi die lebih byk diam
smpah aku da kering idea
last2 aku pun senyap..4low rentak jh
tpi aku da mntak maap siyes aku ikhlas
smpai sane aku trus duduk smbil berfkir nak mkan ape
dlm masa sama aku penuh semangat mengusha abg bju merah ari2,,
sedih kot xnmpak..haha
;)
aku mesej lalink tanya nak mkan ape..
otak da xboley pkir
die bg byk cdgan tpi prot aku kt xmao mkn2..
lastly aku oder nasi goreng kerabu
hampeh kot nasi2
mcm nasi biasa jh
aku pun curi tomyam vina dlam bhsa yg lbih sopan aku mntk sket jh..;)
tanx vinz ku cyg..

perut da kenyang aku g astaka lak
nak beli megi ruski
mahal gler kot rm5
jgn arap aku nak beli
aku pun bla & g kfc
pakcik kat kounter2 bg aku snake plate
sungguh bahagia ase
tpi bnda2 sumer da masok prt aku
aku sgt kenyang..
dan sekali lgi duit aku melyang ke tmpat yg xsptutnya
uh....

time blik pun die senyap
aissshhh...
aku xtao nak wat gane
akhirnya aku ambil kptsn untok membuat bodo
lntk r
smpai bla kot nak jd gnh
bosan tol r...
tpi aku bg ko masa kot
aku da xlrt nak jwb bila org tanya
sebab aku ase aku xslh
haha

No comments:

akhirnya


Extended Network Banners