Monday, July 12, 2010

lapar

lapar sangat
tpi mlas nak trun mkan
mkanan dtg r pdku..
haha
nak mkan tomyam,sup syur,nsi goreng mee goreng
kfc mcd pizza
sumer r aku nak mkan
kan sdap kalo sume bnda dpat free
tggu aku tadah molot jh
pastu die pnuh kat prut aku yg besar
dan kenyang
aktiviti terakhir adalah tido
smpah hepi gler idup g2
dan berat aku bertambh

dan yg pasti aku akan nangis apbla pnmbgku bergrak mlbihi angka 45
sungguh azab aku ase
aku xmao gemok
aku mao maintan
tp prut aku lapo
prut aku asyik nak mkn 24 hours
huhu
tpi ade aku kesah
jnji prut aku kenyang dan aku dapat mkn
lapo!!!!!!!!

tpi kalo stkat ckap jh ita
xush bgun dri ktil tok mkn
seyes ko akan kebulur dan mati
haha
tpi sy sgt malas
tlong!!!!!!
sy lapo
sy nak mkn
sy nak mknn
arghh
da mao pegi cri mknnan
;)

No comments:

akhirnya


Extended Network Banners