Sunday, October 17, 2010

ilangnya ko didalam idupku

genap setahun
aku tao aku kejam
tpi mgkin yg terbaik untuk aku dan ko
aku xmao couple2 da
aku da byk dosa
aku takot bertambah2 dosa kalo aku couple
yela kalo dating sume bnda aku lupa
ilmu agama aku da la cetek..iman xkuat macam kayu balak
hbis sume aku lupa
hebat sungguh godaan syaitan
aku syg ko aku xnak ko tanggung byk dosa
ini cara terbaik untuk kita
ko bwk diri ko
aku ngan diri aku....biar susah senang aku tanggung sendiri
aku still ada family....family yg sygkan aku selain ko
kalo ada jodoh kita xkemana
tpi aku ase aku masih tidak sempurna menjd wanita islam
iman aku masih goyah
aku ingin berubah menjadi yang trbaik untuk mak abah dan adik-beradik ku
aku mao cintaku untuk ALLAH
aku mao syg ku tabur untuk ALLAh......:
.
.
.
.
.
.
.
.

dan bila tadi aku lihat ko jmpa dgn kwn pmpn ko
mgkin ko nak hiburkan ati yg lara
tpi bg aku ia sgt kejam
aku bagai giler ingat kat ko
ko begitu senang keluar ngan org lain
aishhhhh
sampai snh saje
aku doakan ko berjumpa dengan org yg lebih baik dari aku
amin>>>>>>>
moga kebahagian dapat ko kecapi

No comments:

akhirnya


Extended Network Banners