Sunday, September 5, 2010

jadual arian

ari paling dasyat ari nh
sedar2 da pkul 12
giler r..anak dara xsenonoh btol
kalo mak mertua aku dtg kompem reject
2pun nsb bek poji call
kalox smpah xbgun ag
xpnah ita mcm ng
aishhh ape nak jd nh...
;0


pastu aku menghabiskan masa tgu report print
ngantuk giler babun
tpi xkan nak tdo bilik org
da siap baru nak tido
bdk kecik dtg ajak g wetex
maka aku bersiap dgn penuh khusyuk dan cpt
xpayah makeup2
buang masa
aku an cntik smlajadi
haahaha
nak tergolek da nh
puji sndri
mcm bangang jh
bergerak la ke wetex menaiki pacuan 4 roda tee
smpai2 aku g tanjung book store
nak binding report

mcm bangang nak mamposss
mahal + lmbt
xreti kira ckap r
buang masa aku
nak jh aku hempok ngan kusi
tpi pikir bln pose
sabo ag
geram giler
mahal yg wat aku lg skt ati
sumpah xpuas ati!!!!!!!

blik dri wetex jmpa manusia yg berwajah cuka
nyekit ngat muka mg natang
geram2...
then buka pose
tenang skit ati
malam g perjmpaan group
bahagi tajuk nak present
manusia yg wat muka xpuas ati
please r
jgn brlagak boley
aku cmpk laptop kat muka kang baru tao
ko nak ape lg
ktorg da setelkan bersyukur r
cam vaavis
sumpah aku angin
kalo ko nak sgt wat keje
wat r
wat smula report ngn power point nh
aku xeran
aku xkesah dpt mrkh sket
jnji xngadap muka ko senget
kira bersyukur r
jgn bg aku jd pmpn berkira
jgn ingat org nak dgr ckap ko jh
jgn ingat ko snyap muka bek
ko baik
jgan ingat ko cntik ko bagus
jgn sampai aku ambik asid baling kat muka ko bahalol
bongokzzz giler2

sumpah aku bengang
jgn de sape2 wat aku lg hot





No comments:

akhirnya


Extended Network Banners