Saturday, August 28, 2010

dialam kekecewaan

tb2 aku ase sgt sedih
sgt2..
knpa aku jd nurse??????
knapa aku ambik dip????
knpa aku wat keje yg sama 2x
sumpah terseksa
kwn2 matrik aku hbis blajr degree holder
tpi aku????
aku malu nak jmpa korg
aku cm dip holder
menyesal aku xg utm
tpi bila aku pkir blik kegembiraan mak n abah lbh pntg dari segala-galanya
mak nak aku jd nurse
abah nak aku de keje tetap
keje goment
tpi knpa aku xmasuk jh nursing nh lpas spm
knpa aku perlu hbiskan setahun kat matrik
membunag masa
itu yg menyebabkan aku skit ati
aku sdih
kecewa
layak ke aku jd nurse
aku kuat marah,bkn penyabar
sesuai ke?
mgkin da tertulis di lutmahfuz aku lahir sebagai seorg nurse
tpi ape2 pun keje nurse keje yg mulia
aku cb untuk ikhlaskan ati
moga2 aku succses dan berjya jdi nurse yg berwibawa dan berilmu
mgkin aku juga berpluang jd degree holder
tpi aku kena usaha dengan lebih gigih
chaiyok222x ita

No comments:

akhirnya


Extended Network Banners